Dec 13, 2012

All I want for Christmas is...





6 comments:

  1. When will your cook book be available in English?

    ReplyDelete
  2. OMG! ik heb jou vandaag in gent gezien, maar ik durfde niet te vragen om samen op de foto ofzo en jouw boek heb ik voor kerstmis gevraagd, al eens in gebladerd in de winkel en het ziet er echt mooi uit en lekkere receptjes, als ik het niet krijg voor kerstmis dan koop ik ht zelf

    ReplyDelete
  3. You may visit Paris Opera at http://www.operadeparis.fr/
    And the tickets aren't expansive at all.

    A l'affiche actuellement:
    Don Quichotte
    Rudolf Noureev
    du 16 novembre au 30 décembre 2012
    Opéra Bastille.

    ReplyDelete
  4. Just got your cookbook for Christmas!! I'm so excited, I wanna start cooking immediately, but sadly I can't.. It'll have to wait untill my exams are over in January! :(

    ReplyDelete
  5. WHERE CAN I BUY YOUR BOOK CESAR/?

    ReplyDelete
  6. This may be a repetitive question Ceesie, but I really want to buy your book for a friend. Can you update with any info about where to do this when you get a chance?
    Thank you<3

    ReplyDelete